Vind hier de antwoorden op alle vragen en onderwerpen met betrekking tot inkoop bij GenXtreme:
Hoe lang kan ik mijn bestelling annuleren en wat moet ik doen?
Je kunt je bestelling annuleren door deze binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen en zonder opgaaf van reden te retourneren. Vul de retourbon in die bij je bestelling is ingesloten en voeg deze bij je retourzending.
Krijg ik een pakketlabel voor een retourzending?
Retourzendingen binnen Duitsland zijn volledig gratis voor jou. Pakketten die franco worden geretourneerd, kunnen niet door onze logistieke afdeling worden geaccepteerd. Het postkantoor brengt €15 strafportkosten in rekening voor niet-gratis retourzendingen.
Je kunt het retouretiket gemakkelijk aanvragen op www.genxtreme.de/kontaktformular.
Hoe lang duurt de terugbetaling? Hoe vindt de terugbetaling plaats?
In het geval van een retourzending zullen wij reeds betaalde factuurbedragen zo spoedig mogelijk na controle van de goederen terugstorten. In de regel wordt het geld binnen maximaal tien dagen gecrediteerd. We storten je geld altijd terug via de betaalmethode die je bij de bestelling hebt gekozen.
Hoe werkt een uitwisseling bij GenXtreme?
Als je iets wilt ruilen, vul dan het retourformulier in dat bij je bestelling zit en voeg dit bij je retourzending. Zo kunnen we je ruilverzoek direct toewijzen.
Aan welke landen levert GenXtreme? Hoe hoog zijn de verzendkosten?
We leveren gratis binnen Duitsland vanaf een aankoopwaarde van €100. De verzendkosten naar het buitenland zijn afhankelijk van waar het pakket naartoe gestuurd moet worden. De verzendkosten vind je in de frankeringstabel bij het artikel of op de pagina van het winkelmandje.
Wachtwoord vergeten! Wat nu?
Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je hier een nieuw aanvragen.
Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ik kan nog steeds niet inloggen?
Je hebt waarschijnlijk een gastaccount aangemaakt toen je je eerste bestelling plaatste. Neem gewoon contact op met onze klantenservice, die je graag verder helpt.
Niet het juiste antwoord? Onze klantenservice beantwoordt graag je vragen!
Via e-mail: service@genxtreme.de
Tel: +49 (0) 8341 96793 - 0
Fax: +49 (0) 8341 96793-99
Je kunt ons team persoonlijk spreken in de GenXtreme winkel.
Met veel top werkkleding om uit te kiezen.