Ga naar de hoofdinhoud Ga naar de zoekopdracht Ga naar de hoofdnavigatie

Wie hard werkt, heeft ook verwachtingen van zijn werkkleding. En als er iets kapot gaat voor de verwachte tijd, maken we dat bij GenXtreme heel duidelijk: we verkopen werkkleding en veiligheidsschoenen van hoge kwaliteit die gemaakt zijn om lang mee te gaan.

Dus als er iets niet klopt, vind je hier informatie over waar je op moet letten als je een klacht indient.

1. ons informeren
Stuur eerst een e-mail naar reklamation@genxtreme.de met de volgende informatie:
- Klantnummer
- Factuurnummer en aankoopdatum
- Artikel beschrijving
- Een korte beschrijving van de fout
- Afbeeldingen die de fout documenteren

Als de fout moeilijk te herkennen is op de foto's, bel dan ons team op +49 (0)8341 96793-0 en beschrijf de fout.

2. we zorgen voor
Zodra we foto's en bovenstaande informatie van je hebben ontvangen, nemen we het direct in behandeling en ontvang je van ons een e-mail of telefoontje over hoe verder te handelen. Stuur altijd voldoende frankering mee voor retourzendingen, want we kunnen geen franco zendingen accepteren. Zorg ervoor dat de kleding gewassen en droog is opgestuurd voordat je een klacht indient. Stuur ook schoenen of accessoires schoon en droog op. Anders weigeren fabrikanten deze direct te accepteren. Bedankt voor je begrip!

3. we verduidelijken het
Wanneer we het afgekeurde artikel ontvangen, zullen we je klacht direct in behandeling nemen. Als de klacht terecht is, moeten we de details met de fabrikant bespreken. Heb er begrip voor dat dit soms wat tijd in beslag kan nemen. We willen echter alles zo snel mogelijk en naar volle tevredenheid oplossen.

4. Hoe was het voor jou?
Het maakt niet uit of je kritiek of positieve feedback hebt: Laat ons weten hoe tevreden je was. Stuur ons gewoon een e-mail naar service@genxtreme.de.